Toronto - Filles Födelsedag!

Hej Bloggen!

Lördags morgonen gick jag och Lisa upp för att laga frukost medan Fille låg kvar i sängen. Det blev bubbel, paket och home made choclatechip panncakes på sängen för födelsedagsgrisen Fille! Hon blev så överraskad! Sen gick vi ut och utforskade Toronto iklädda grönt eftersom St Patrics Day firades denna helgen.

Toronto påminde lite om Chicago men också ett litet inslag av New York. Folket här är väldigt trevliga och glada på en helt annan nivå än de vi har träffat i USA. Mot kvällen gick vi tillbaka till lägenheten och Lisa och jag började laga middagen för Fille medan vi hade stängt in henne på toaletten. Hon fick inte se vad som försiggick. Hon blev lika överväldigad av middagen som av frukosten och var super nöjd MEN överraskningarna var inte över än.

Efter middagen och efter att vi avnjutit halva våran chokladask kom vi fram med den största och bästa surprisen till Fille! En väska som hon hade kollat in innan jul men som hon aldrig köpte, tack och lov! Hon blev så förvånad och kunde inte tro sina ögon. Jag och Lisa var så sjukt nöjda och glada över att hon inte hade haft en minsta aning att hon skulle få den.

Sen gjorde vi oss klara för att anta Torontos festliv och även en Irlänsk pub! Jag hade ett mål med kvällen (förutom att fira Fille), det var att dricka en grön öl!Jag har hört att det är vad man gör på St Patrics Day! Efter många om  och men av letande så fann vi en härlig pub med grön öl - mission completed! Sen gick vi på några roliga klubbar och dansade hela natten!

 

~❤~

 

 
 

 

Kommentera inlägget här :