Familjen på besök

Hej bloggen!

 

Min familj har varit på besök nu i en vecka och jag har visat som mitt Chicago. Vi gick så klart runt och turistade lite downtown men vi har också varit och gjort lite andra galna saker som tex hoppas fallskärm! Jag Fille och pappa hoppade vilket var en helt otrolig upplevelse - vill bara göra det om och om och om igen! :D Lisa hade hoppat förut och tyvärr så var My för ung :(  Vi har också varit vi en mysig jazz konsert i Ravinia - en utomhus teater. Jag tog dom även till en outlet där jag blev väldigt överraskad över hur min familj kunde shoppa! Trotts att vädret inte varit det bästa och vi haft mycket otur med dimma från sjön så har vi ändå haft det bra. Det har varit en rolig vecka tillsammans och nu så är dom i Texas hos släkten så ska vi snart mötas upp igen fast i andra sidan av landet - Kalifornien!

 

 ~~

 
 
 

Kommentera inlägget här :