Be my Valentine? ❤

❤❤ Happy Valentines Day! ❤❤

Idag så har jag förberett inför kvällen heta dejt med Fille och Lisa! Jag hade ritat och klippt ut hjärtan, gjort en spellista på sporify, gjort en brasa, dukat upp med vita "dukar" och ljus och ritat små hjärtan på våra tallrikar. Vi åkte och hämta pizza på vårar favorit ställe sen när vi kom in så sprang jag ner innan dom och satte på romantiskt musik och tände brasan. De kom ner till de fin dukade och pyntade rummet och blev överraskade! Fille blev också väldigt överraskad över pizzan! We just love deepdish!

Sen överraskade vi varann med både det ena och det andra medan vi åt vår fina middag. När vi hade ätit klart så gick jag iväg "för att fixa disken" så kom jag tillbaka med en till överraskning kärleks-kladdkaka! ❤ Vilken surprize! När vi skulle starta filmen -> The Valentines Day så fungerade den inte pga det var Lisas svenska film och de fungerar inte i spelarna här i USA.. Attans, vi som hade taggar så mycket för att se den :(

Det fick bli massa små prat och mer presenter och uppskattningar från varann istället. Detta var helt klart över förväntans, bästa dejten jag varit på någonsin! Hoppas ni har uppskattat alla ni älskar lite extra idag och haft en underbar fredag! 

Imorgon åker vi på romantiskt weekend till DC, ska hälsa på Obama och gå på jobbintervju för FBI!

xoxo från kärleksnästet i Chicago!

 

~❤~

 

 
 
 

 

Kommentera inlägget här :